sundayman Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Hjälp! Jag har tagit bort GTA3 men när jag ska installera det igen, så går det inte att installera!! Jag får bara frågan: Vill du ta bort alla filer som hör till programmet eller nåt sånt! Vad är det som händer?? Jag kan inte vara utan GTA3! Hjälp fort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Låt mig gissa vad du har gjort fel... När du "avinstallerade" spelet, då tog du helt enkelt bara bort alla filer i GTA3-mappen manuellt, eller hur? (Jag kan självklart ha fel, men det låter som om det är så du har gjort.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sundayman Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 det vet du att jag gjorde men ska man inte kunna få in det igen i burken eller e det kört?? det verkar ju helskumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Om det är så du har gjort så kan jag förklara läget... ( ) Du installerar GTA3, allting går fint och datorn vet om att spelet är installerat. Plötsligt tar du bort alla filer till spelet, och du tror att spelet är avinstallerat. Men datorn tror då att spelet forfarande är installerat. (För att få den att förstå att spelet är avinstallerat, måste du avinstallera på rätt sätt.) Sen när du försöker installera spelet igen, vägrar datorn att göra det eftersom att den tror att spelet redan är installerat. Det finns ett sätt att fixa så att datorn vet om att spelet är avinstallerat, men det är väldigt krångligt för sånna som inte kan så jättemycket om datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sundayman Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 aha...det ante mig...men jag har varit inne i regedit och tagit bort allt med rockstar games, men ändå säger datorn samma sak...kan du nåt annat trix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 aha...det ante mig...men jag har varit inne i regedit och tagit bort allt med rockstar games, men ändå säger datorn samma sak...kan du nåt annat trix? Det var faktist det "trixet" jag menade! Men du har förmodligen ändå inte fått bort allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sundayman Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 ok, för inte kan man väl "spara" efter man har tagit bort filer i regedit? det e väl bara att stänga regedit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 ok, för inte kan man väl "spara" efter man har tagit bort filer i regedit? det e väl bara att stänga regedit? Ja... Det är bara att stänga ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts