Hultenius Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Snart är det Dreamhack igen, Dreamhack Winter 2002. Förra året var jag där och det var verkligen en upplevelse och man hade riktigt kul hela tiden. Ska ni dit? Biljetterna släpps redan ikväll och de kommer gå åt som smör i solsken! Dreamhack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Dreamhack Winter 2002? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 nej jag ska inte dit iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 ok jag fatta efter att ha kollat på hemsidan Nope ska inte dit... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 1 Gbit/s, snacka om snabb internetförbindelse!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Gött om man bor i JKPG då(som jag 3mil bort...) Dom som har förbokat då?? Dom har ju haft sina biljetter länge!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Gah! Efter överbelasning på servern så släpptes biljetterna på natten/tidig morgon. Nu, ett halvt dygn senare är de nästan slut och jag har massor polare som inte lyckats boka än (sidan är nere nu igen!). Usch och fy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Gah! Efter överbelasning på servern så släpptes biljetterna på natten/tidig morgon. Nu, ett halvt dygn senare är de nästan slut och jag har massor polare som inte lyckats boka än (sidan är nere nu igen!). Usch och fy! otur...annars kanske det inte e så kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts