Lance Vance Dance Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Har ni sett regnbågen i VC??? http://ninthgate.mine.nu/~Martin_M/rainbow.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 nope, den har jag inte sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Den finns i GTA3 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ja den har jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 har väl sett den ett fyrsiffrigt antal gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 har aldrig sett den, finns det bara i pc versionen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 men snälla.. den har man bara sett några hundra gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 jupp, riktigt vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 jag har aldrig tänkt på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Har aldrig sett den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Ser den ofta, konstigt att så några har sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Ser den ofta, konstigt att så några har sett den få heter det konstigt att den bara går rakt upp Den brukar ju gå som ett halft O ju! Man kan ju skjuta på månen så blir den större/mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 inte sett förut... men jag har visserligen inte kollat efter en iheller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag har sett den lite då och då, inte mycket att se tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 få heter det konstigt att den bara går rakt upp Den brukar ju gå som ett halft O ju! Man kan ju skjuta på månen så blir den större/mindre Inte när den är vid horrisonten. Då står du liksom i "halv-o:et". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag stör mig på att den är rakt upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts