Karlsson Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag laddade ner realgta3 för att se vad det var, installerade och skulle kolla runt hur öarna såg ut. Men då kom jag på att mina savegames hade försvunnit efter en återställning. Så jag laddade ner ett savegame och åkte iväg till andra ön. Men när jag kom dit började yardies bråka med mig. Men innan återställningen när jag spelade så hade jag klarat hela huvudstoryn och då var dom inte arga på mig, så vad gör så att dom blir arga på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Yardies måste inte bli sura på dig, men den som har gjort savegame-filen har tydligen bråkat en hel del med dom... Ett tips är att proca någon annan och bättre savegame! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ok, är det nån som har nån länk till ett bra savegame då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Yardies måste inte bli sura på dig, men den som har gjort savegame-filen har tydligen bråkat en hel del med dom... Ett tips är att proca någon annan och bättre savegame! lol, man blir ovän med yardies efter att man gjort alla deras uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 lol, man blir ovän med yardies efter att man gjort alla deras uppdrag. Blir man?! Sorry, då mindes jag väll fel då... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Blir man?! Sorry, då mindes jag väll fel då...:"> Jupp så är det...jag trodde man blev det först när man gjorde uppdraget "Smack Down" Förtår inte riktigt varför, det finns ju ingen anledning för dem att bli arga förrens man gör ovannämda uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Kom ju på att jag har den där modden som gör så att gängen inte bryr sig någonstans i en mapp, får leta upp den och lägga in. Men då undrar jag om det kommer funka ihop med realgta3? För man ersätter ju ett par filer som kanske realgta redan bytt ut. Så det bästa hade kanske varit om nån vet vad som ska ändras i pedstats.dat och weapon.dat. Modden finns ju här på gtasajten så kanske Hultan vet vad som ska ändras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Kom ju på att jag har den där modden som gör så att gängen inte bryr sig någonstans i en mapp, får leta upp den och lägga in. Men då undrar jag om det kommer funka ihop med realgta3? För man ersätter ju ett par filer som kanske realgta redan bytt ut. Så det bästa hade kanske varit om nån vet vad som ska ändras i pedstats.dat och weapon.dat. Modden finns ju här på gtasajten så kanske Hultan vet vad som ska ändras? Jag tror att det borde gå bra, men jag är inte 100% säker. Ta en säkerhetskopia på VC-mappen och prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Nej dom har ju inte ändrat nåt på vapnerna förutom modellerna men det är ju i GTA3.img. Dom har ju inte ändrat något i pedstats heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts