Frippe Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 -huga- Here it comes.. Så här börjar det i alla fall: Datorn körde ihop sej och det gick inte o göra ett piss. väntade kanske 5 minuter ifall någe skulle hände. Men nada! Stände av fanskapet med strömbrytaren som sitter bak på burken o startade om. Nu kommer kruxet. Dubbel-klickar på "Game" Spelet startar ( Svart skärm ) hela skiten minimeras o lägger sej i startfältet. so far so good. Ska öppna det från startfältet, det öppnas o det blir svart o i samma sekund minimeras det igen. Försöker några gånger utan framgång. Jag kollar inställningar (ser bra ut) Felsöker grafik kortet (inga fel). Tillslut installerar jag om spelet..total radering utom Saved Games.. Men ändå samma problem! ...Installerade det för andra gången o tog bort den gamla savedgames så det blev en ny...samma problem.. Nån som vet vad jag ska göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ingen aning faktsist... När datorn hängde sig, var du inne och spelade Mafia då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frippe Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag satt o körde i Free Ride med min framhjuls drivna amerikanare...=).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag satt o körde i Free Ride med min framhjuls drivna amerikanare...=).. En modd? I sånna fall kanske den har strulat till något som inte gick på vid avinstallationen... Typ att den har lagt till något i registret eller något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frippe Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ingen modd...taxin man skaffar sej i Extream... Kanske det...spelet är ju brännt..kan ju vara det, vet ju inte..funderar på om man ska köpa det ist..=\... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ingen modd...taxin man skaffar sej i Extream... Kanske det...spelet är ju brännt..kan ju vara det, vet ju inte..funderar på om man ska köpa det ist..=\... Är det bränt?! Sorry, men då kan du inte förvänta dig mer information/hjälp härifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frippe Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Trodde nog det...kan återkomma i morgon kväll ist om samma problem är kvar.. DÅ har jag spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 En dag när jag inte klarade absolut sista uppdraget så stängde JAG av det och sen senare på dagen var det borta från datorn!! Som tur va hade jag savegames till 15:e banan av 20:e hos min kompis , så jag la dom på en skiva, men jag fattar inte varför det hände så!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frippe Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Tobbe....har orginalet nu...samma problem fortfarande...tror du några drivrutiner har skadats när datorn hängde sej??.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Hmmm..har du verkligen orginal eller skriver du bara så för att få hjälp? Om du använder crack så kan du få problem med spelet. Har du de senaste drivrutinerna för ljud- och grafikkort installerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frippe Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) NU har jag orginalet.....kan skicka kvittot till dig??..köpte det i dag för 399 på Game i örebro... Jag har det senate säger programvaran..men jag tror mer på att nått har gått sönder....funderar på att installera om grafik kortet... Redigerad 25 augusti, 2003 av Frippe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frippe Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Problemet är ur världen ...installerade om XP... Den som kan får väl ta bort denna tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts