minigun Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 ...när jag öppnat något i zmodeler och redigerat som jag vill ha det och sedan sparat..då blir det som jag redigerade grått!! precis som det visas i zmodeler..varför?? hur gör jag så att objekten får färg??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 om du höger klikar på det du modat i listan och sen klikar du på någon av dom 3 översta i listan (vet inte villken men saken komer bli röd) då kommer det att funngera hoppas att du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 njaa..jag förstår faktiskt inte så bra..men när jag kommer hem ska jag kolla i zmodeler lite så kanske jag kommer på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Man kan ändra det i material editor tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts