LoneWolF Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Isch vad steam SUGER!!! Jag blir så jäkla sur på skiten.... jag kan inte spela något spel utan att datorn hänger sig... igår fick jag en ledtråd till varför. Ett e-post från valve där dem påstår att min lagliga hl cdkey som aldrig syndat och alltid ätit upp sin spenat är OGILTLIG!! Den har ju alltid funkat över WON... Förbaskade snorglägg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det där steam verkar bara vara krångligt. Nu har inte jag installerat den nyaste versionen men den gamla åt upp 20 mb ram (!!!) bara för att vara på i bakrunden! Dåligt programmerat antagligen och så var det segt med. Fast det bygger ju på en bra ide om man skulle kunna köpa spelen därifrån mycket billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 först när ja körde det på beta så tyckte jag det var skitROLIGT men nu tycker jag det suger... det e inte samma känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Tankar det nu, man måste ändå ha den inom denna vecka. Sedan går det inte att spela 1.5 längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 ja men hue ska man spela ts ns oo dom spelen hur lägger man in dom jag har bara cs dod tf hl och 3 till vill spela dom andra juh :S pls hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 ja men hue ska man spela ts ns oo dom spelen hur lägger man in dom jag har bara cs dod tf hl och 3 till vill spela dom andra juh :S pls hjälp Det finns en förklaring på Halflife.nu, se den enda nyheten 14 september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 ALLA SOM SPELAR 1.6 KAN VÄL ADDA MIN SERVER PÅ FAVORITES OM NI INTE VET HUR MAN GÖR SÅ GÖR MAN SÅ HÄR :FÖRST KOPIERAR NI MIN IP SOM E 192.168.0.101:27015 SEN GÅR NI IN PÅ FAVORITES OCH HÖGERKLICKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 jag kan inte spela dod på stema det stnnar när man ska joina server helt cp de gammal va ju bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 jag kan inte spela dod på stema det stnnar när man ska joina server helt cp de gammal va ju bättre det m¨åste updatera och det funkar fan inte.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts