KalleR Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) Jo de kan jag visst klaga på. jag har lirat på www.gamers.nu i över 1 år. spelar inte längre pga dom tidigare nämda små skitarna som gör allt så tråkigt, och gamers.nu är betalservrar där jag pingade ca. 15-20 ping. men vi som inte har den perfekta pingen kan ju inte hjälpa det Redigerad 25 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Ja men varför haka upp sig på pingen, de var inte de saken gälde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) därför att cs spelare kan defineras så här: dom kan inte spela om dom har mindre än 98 i fps dom kan inte spela om dom har över 50 i ping dom kan inte ha en bra attityd dom kan inte spela som en lag medlem, bara frags som gäller dom kan inte spela utan ljud, så därför byter som namn till: n0-s0UnD[some1337name] ok, tror det var allt, näe, finns 1000 andre mer saker och dom kan: vara en fraghunter vara och bete sig som en fjortis ha en horig attityd säga "orka dod" säga "orka BF" säga "orka #ett spel som INTE är cs#" säga "orka #en sak o+m dom inte har spelat nått cs eller har fått i sig 6 ton coca cola#" Redigerad 25 augusti, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 De har en poäng där... De stämmer rätt bra popå dom flesta. men inte på mig för jag älskar SP spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) half-life *EDIT* häftigt Redigerad 26 augusti, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 lever ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 lever ni? öhh, ja hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 det e väl inget att haka sig upp på Jodan om vissa tycker att 1.6 e bra! du kan ju spela gamla 1.5 om du nu så gärna vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Måste bara säga att det är lättare att få HS på 1.6 Och att texten i CS när man spelar (1.6) är skit ful. Först var den så att man knappt såg den, sen blev den FETING BIG! och sen blev den bara fulare.. Dessutom är menyn extremt ful... Fast det är ju skönt med att man kan kolla vilka andra som spelar, typ kompisar som man lagt till som "friends". Men... 1.5 är bättre! Redigerad 31 augusti, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Måste bara säga att det är lättare att få HS på 1.6 Och att texten i CS när man spelar (1.6) är skit ful. Först var den så att man knappt såg den, sen blev den FETING BIG! och sen blev den bara fulare.. Dessutom är menyn extremt ful... Fast det är ju skönt med att man kan kolla vilka andra som spelar, typ kompisar som man lagt till som "friends". Men... 1.5 är bättre! hallå det e beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 hallå det e beta Ja, men det spelar ingen roll. Om jag inte visste vad CS var och jag spelade betan, skulle jag inte börja spela riktiga 1.6 sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Ja, men det spelar ingen roll. Om jag inte visste vad CS var och jag spelade betan, skulle jag inte börja spela riktiga 1.6 sen. du kan inte ha 1.6 om du inte har vanliga cs så varför skulle man inte veta vad 1.6 e då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 är det också hos er tar skit lång tild tills man kommer till nästa bana ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 du kan inte ha 1.6 om du inte har vanliga cs så varför skulle man inte veta vad 1.6 e då! Man kan visst ha 1.6 utan vanliga cs. 1.6 använder Steam som plattform itne HL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 hur spelar man på www.gamers.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 9 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 snart kommer dom fixa steam imårgon men e det segt för er när den bytar bana ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 var kan man ladda ner 1.6 full?för det kommer väl snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 var kan man ladda ner 1.6 full?för det kommer väl snart Läste precis på csnation... det blev försenat till imorgon förmiddag (eftermiddag för er som bor i Europa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 För det första så suger steams 1.6 BETA! jag har hittat bättre... för det andra så är 1.5 roligare än 1.6... Halflife är grymt och nej jag tror inte att CS kommer följa med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 nu har det släppts kan laddas ner blandannat HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts