Mr_link Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 hur bytar man namn på register på win xp där på almänt ??? för jag vill byta namn där?? pls help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ehh, vad menar du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Den här datorn sen almänt sen står det registerad till de namnet vill jag byta fattar du typ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Den här datorn sen egenskaper almänt sen står det registerad till de namnet vill jag byta fattar du typ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Den här datorn sen egenskaper almänt sen står det registerad till de namnet vill jag byta fattar du typ ? du ska in och "pilla" i registret!... men VARFÖR inte välja ett bra namn från början... och sen så har det inte så stor betydelse vad det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts