Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Nu smäller det! Letadde lite på nätet och hittade detta Den verkar sk*tgrym Då gäller det väl se till att få biljetter till releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Tankar och är förväntansfull... Edit: Coolt! Redigerad 24 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Tankar och är förväntansfull... Den är sk*tball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Dags att plocka fram tältet och sova på sergels torg igen *skoja* =P bra trailer trodde itne den hade släppts än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 händer inget när ja klickar på länken. den laddar o sen blire ba vitt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 händer inget när ja klickar på länken. den laddar o sen blire ba vitt :'( Tips: Högerklicka på länken och välj Spara som! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Asgrym!!!!!!! Det här kommer nog bli den bästa Sagan Om Ringen filmen. De två tornen är den bästa hitils men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Tips: Högerklicka på länken och välj Spara som! de funka nu. tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag tycker också Two Towers är den bästa hitills. men de är inte utan anledning, Fellowship of the ring är den dyraste ringen filmen som gjordes, och inte helt utan anledning. så vitt jag vet. kanske har jag fel. Men de är trotts allt med den filmen som hela skiten startade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Öh?! Inga fler kommentarer? Är det ingen som bryr sig om en av världens bästa filmer? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 jag såg inte jag kan inte äns gå in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (redigerad) Va fasiken...!? Nu funkar den inte ju! sök på google... det gjorde jag. Och om du hittar den, kan du länka den då? Edit: Var hos en kompis och såg Sagan om de två tornen (den har släppts), bland allt extramaterial fanns det en förhandstitt eller om man ska kalla det bakom kulisserna på Sagan om konungens återkomst... Så ***** sk*tbra i kriget är det 200 000 orcher Hyr/köp DVD'n och kolla den... det finns också en titt på förlängda versionen av Två tornen Redigerad 26 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Jävlar vad bra den filmen kommer bli! Hoppas jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) Beställde "Sagan om dom två tornen" tidigare idag! Såg den aldrig på bio så det ska bli kul att se den...tror jag... Edit: Upptäckte just att tråden inte handlade om sagan om ringen i allmänt utan om sagan om konungens återkomst...så jag slår mig själv lite nätt och lätt för mitt misstag! Redigerad 27 augusti, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Öh?! Inga fler kommentarer? Är det ingen som bryr sig om en av världens bästa filmer? :'( ettan suger enligt mig... tvåan har jag inte brytt mig om att se... trean, nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jäklar de nva cool längtar som fan tills den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 tycker att PJ har lyckats riktigt bra med de två första filmerna. Ska bli spännande att se den tredje. Längtar mazza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts