fabian Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Ifall man inte förbokar VC tror du då att det är svårt att få tag i spelet när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Ifall man inte förbokar VC tror du då att det är svårt att få tag i spelet när det släpps??? nej... gta3 va ju inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 13 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Jag kan inte förboka VC eftersom jag fyller år på samma dag som det kommer ut... Har inte PS2 men kommer få det i födelsedagspresent (det är jag 98% säker på.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Jag har det inte heller jag kommer o få det i julklapp jag är 100% säker på det!! jag kommer köpa vice city när det kommer ut så får jag vänta på mitt Playstation 2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Jag har det inte heller jag kommer o få det i julklapp jag är 100% säker på det!! jag kommer köpa vice city när det kommer ut så får jag vänta på mitt Playstation 2!! Jag väntar på PC-versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 har ps2 men har inte förbokat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Jag har det inte heller jag kommer o få det i julklapp jag är 100% säker på det!! jag kommer köpa vice city när det kommer ut så får jag vänta på mitt Playstation 2!! Om du är smart väntar du med att köpa det tills du har fått ditt PS2. Troligtvis sjunker kommer priset att sjunka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Har inte ps2...men kommer antagligen få prova vc hos en kompis som har det! (puh!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Jag väntar på PC-versionen... Det gör jag med...hoppas bara det inte hinner bli gammalt innan pc-versionen kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Vad jag vet så finns det ps2-emulatorer så att man kan spela ps2-spel på sin dator om man har en dvd-spelare (ps2-spelen är på dvd-skivor). Vet inte var det finns, men nåon kanske vet? Om det går kan man ju spela Gta3:VC, playstation 2 spelet innan det har kommit till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Vad jag vet så finns det ps2-emulatorer så att man kan spela ps2-spel på sin dator om man har en dvd-spelare (ps2-spelen är på dvd-skivor). Vet inte var det finns, men nåon kanske vet? Om det går kan man ju spela Gta3:VC, playstation 2 spelet innan det har kommit till PC. man får inte prata om sånthär i detta forum för då blir hultan sur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Är ps2-emulatorer olagliga? Om inte så skulle det ju vara en fin lösning att ladda ner en sådan, köpa VC, lägga i den i sin DVD och köra, utan att behöva blanda in PS2 i det hela Fast det kommer säkert bara bli en massa problem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Är ps2-emulatorer olagliga? Om inte så skulle det ju vara en fin lösning att ladda ner en sådan, köpa VC, lägga i den i sin DVD och köra, utan att behöva blanda in PS2 i det hela Fast det kommer säkert bara bli en massa problem.... alla emulatorer är tyvärr olagliga... men, det är nog ingen som bryr sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Aja, jag ska iallafall låna ett PS2. Måste åka ner och boka en snart. GTA VC blir att beställa från Spelbutiken.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Jag kommer praoa på Siba när Vice City släpps så om jag vill kan jag köpa det så fort de lägger ut spelet i hyllorna! Men eftersom jag inte har nåt PS2 väntar jag på PC-versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Men du kan ju säkert köra det på Siba då Dom har säkert någon monter med PS2? Självklart måste dom ju i så fall visa upp Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 en ps2 emulator skulle inte gå o köra på min värdelösa dator! ps:ska få en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 tror inte att det tar slut så snabbt.. men jag vågar dock inte ta chansen så jag har beställt d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts