Arman Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 jag installerade Lamborghini Murcielago och Volvo S80 till GTA 3 men varför blir dom gula (enfärgade) och hjulen vita? PS: Fast man ser formen på bilen iallfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Modding! Men har du installerat txd filen? Verkar inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Modding! Men har du installerat txd filen? Verkar inte så. Var ska jag installera den? Och jag installerade båda filerna i de både modelfilerna: .txd och .img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Står det inte att man ska göra nåt mer i readme:n, som att byta färg och så? Och hade du spelat GTA3 innan du la in txd filerna? Så att du inte ominstallerade och la in dom utan att ha spelat först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde e cool Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 tja vad göörrrs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Tjena "adde e cool"....välkommen hit......va görs nja inget..dom här värkar iaf har prb med modding osm ja inte vet ett piss om .....om du är ny bör du läsa reglerna som finns http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...?showtopic=1079 Välkommen åter igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts