NawID Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag har fastnat ordentligt på uppdraget Demolition Man, har försökt flera gånger, men jag klarar det inte! Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) gör som alla andra, zippa savefilen och skicka till mig på antingen mirc, msn eller icq Redigerad 24 augusti, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Humm....det är väll det lättaste sätte å förstöra ett spel på å ladda ner 100% lr nått.....ni borde inte ge sånna förslag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 @FerkurZ! Han ska ju bara klara ett uppdrag åt han Eller menade du något annat som är för mycket för min hjärna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) jag tycker han ska bestämma själv ( skämt förlåt ferkurz) Redigerad 24 augusti, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 snälla är det nåt roligt om nån annan klarat ett uppdrag åt en ?då ner man e klar så kan ma inte säga att jag varvat vc för det har man inte.finns det inte en sökfunktion för detta ämne ?för jag har sett kanske 10 trådar om detta uppdrag sen jag blev medlem(1 månad)jag hade oxå rpbolem med det uppdraget jag gav faktiskt upp och letade efter annan skit för jag trodde att jag aldrig skulle klara det.sen en dag gick man tillbax och klarade det på 1 försöket.ta en paus från datorn eller ps2 och softa några timmar.slå sedan på datorn,ner du e helt avslappnad.jag lovar du kommer klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag klarade uppdraget nu iaf, roliga uppdrag man får efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag har fastnat ordentligt på uppdraget Demolition Man, har försökt flera gånger, men jag klarar det inte! Hur ska jag göra? Jag vet att du redan har klarat det men, jag tog det bara lugnt och lysnade på V-Rock (efter som det är min favorit kanal) så man ska inte stressa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag vet att du redan har klarat det men, jag tog det bara lugnt och lysnade på V-Rock (efter som det är min favorit kanal) så man ska inte stressa! Jag tog det ordentligt lugnt, och sen så lärde jag mig att flyga snabbare med RC-helikoptern än jag kunde tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts