danil89 Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Hur tar man screenshots i Mafia? Måste man ha något program eller? Mafia regerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag har för mig att Print Screen inte funkar till Mafia, men med ett program funkar det nog... Fraps är ett exempel på ett bra sånt program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jaha! och hur får man tag på fraps då? Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 veveve punkt fraps punkt komm (www.fraps.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Tack! Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Man kan också ladda ner fraps på Mafia- Lost Heaven site Här kan man titta på massor av andra kul saker. Min favorit-mafia site. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HenksoR Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Det e jävligt enkelt!!!!....bara håll in "Alt gr" och tryck på "Prt Scrn" (som ligger snett ovanför enter).....och sen e det bara att öppna paint eller nåt sånt och trycka ctrl + v !!då kommer den bilden som man tog fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Om man har fraps behöver man bara trycka på F2. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts