Funnylin Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Det har ju kommit 3 nya uppdrag(Tror jag)nu som lagts upp på sajten......Livvaktsmoden var väl inget uppdrag men det var ju spännande att åka omkring med tre livvakter(Även om dom inte skjöt på fienderna).....Uppdraget att hämta Maria(eller vem det var)tyckte jag inte var så kul....det senaste som kom....Rädda familjen Leone tyckte jag var jäkligt kul och bra gjort.....Man hadde ju där Ändrat textfilen och en filmesekvens(Där man kan se Maria gå baklänges)....Det var mycket kul och vill se fler sådana........Om jag skulle kunna göra ett uppdrag så skulle det nog bli ett racinguppdrag(Som går på alla tre öarna).....ett mycket långt sådant alltså......Om ni skulle ha chansen att göra ett uppdrag hur skulle det då se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 dragracing på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Uppe i luften!! Man ska skjuta ner ett annan dodo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Uppe i luften!! Man ska skjuta ner ett annan dodo!! Vadå ripoff av Hultinius... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Vadå ripoff av Hultinius... Jag har inte snott det av hultan!!! Och när skrev han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Oj då!! Förlått!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Japp, det skulle verkligen var kul att skjuta ner andra dodo's men det skulle nog vara lite svårt att bygga en sån mod.... Btw, mission-mods är mycket roligare än vad jag trodde, dessa är mycket roligare än tex nya bilar eller banor. Alla som inte har testat dessa mission-mods borde verkligen göra det! Det är även fler nya Mission-mods på väg och de blir bara bättre och bättre. Om jag skulle ha tid så skulle jag sätta mig in i hur allt fungerar för jag har aldrig sett ett spel med så många möjligheter när det gäller modding! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Jag önskar att jag kunde göra uppdrag!! Man måste nog vara ganksa bra på kodning och sånt där!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Jag önskar att jag kunde göra uppdrag!! Man måste nog vara ganksa bra på kodning och sånt där!!!! klart man vill kunna det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 GTA1 är relativt lätt att programmera uppdrag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Japp, det skulle verkligen var kul att skjuta ner andra dodo's men det skulle nog vara lite svårt att bygga en sån mod.... Btw, mission-mods är mycket roligare än vad jag trodde, dessa är mycket roligare än tex nya bilar eller banor. Alla som inte har testat dessa mission-mods borde verkligen göra det! Det är även fler nya Mission-mods på väg och de blir bara bättre och bättre. Om jag skulle ha tid så skulle jag sätta mig in i hur allt fungerar för jag har aldrig sett ett spel med så många möjligheter när det gäller modding! Vilken sida är snabbast med information om nya uppdrag?.....Skulle vilja hålla koll på det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Den bästa platsen för att hitta mods av denna typ är på GTA3Forums.com. Jag hittade nyss en ny av Barton Waterduck där man ska kunna få en hastighetsmätare till dodon + massor uppdrag. Jag ska undersöka det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Den bästa platsen för att hitta mods av denna typ är på GTA3Forums.com. Jag hittade nyss en ny av Barton Waterduck där man ska kunna få en hastighetsmätare till dodon + massor uppdrag. Jag ska undersöka det nu! Massor uppdrag?.....Nu längtar jag fruktansvärt mycket!!!!......Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Jag skriver snart en nyhet om det men här är den för er som inte har tålamod att vänta: Noname (MissMod3) (190kb) Uppdraget där man ska rädda Misty från PMS-gänget är ruskigt kul! Fast det gäller att vara lite försiktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Jag skriver snart en nyhet om det men här är den för er som inte har tålamod att vänta: Noname (MissMod3) (190kb) Uppdraget där man ska rädda Misty från PMS-gänget är ruskigt kul! Fast det gäller att vara lite försiktig Jag har läst det och det låter jävligt roligt!!! Det är nu man vill ha gta3 cdn hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 här... HEHEHE...asså stellhell, du e rolig jag svär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 HEHEHE...asså stellhell, du e rolig jag svär... Jasså, tack för den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts