Sigurd Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 1. På ett uppdrag på malibu club där man ska rädda en snubbe på polishuset är ju för fan helt omöjligt! Det går bara inte utan att dö och utan att fuska... Någon som har ett tips om hur man ska göra? 2. Liten moddingfråga: Vad är det för skillnad på bilar och texturer till bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 1. På ett uppdrag på malibu club där man ska rädda en snubbe på polishuset är ju för fan helt omöjligt! Det går bara inte utan att dö och utan att fuska... Någon som har ett tips om hur man ska göra? 2. Liten moddingfråga: Vad är det för skillnad på bilar och texturer till bilar? 1: Ställ ett fordon precis utanför och ta det direkt och åk till spray & pay. 2: Bilar är gjorda te.x Zmodeler och texturer till bilar är bilder som T.ex vissar vad bilen ska ha för färg fast det är bara på bilar med en färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Skit i att döda poliserna! De är ändå oändliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Nej nej nej. Så här ska du göra. Precis när du går in så ska du gå åt höger där är det ett omklädnings rum och där ska det finnas polis kläder då tar du dom då kan du lunka utan problem. Men du blir polis anmäld efter att du har hämtat han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Nej nej nej. Så här ska du göra. Precis när du går in så ska du gå åt höger där är det ett omklädnings rum och där ska det finnas polis kläder då tar du dom då kan du lunka utan problem. Men du blir polis anmäld efter att du har hämtat han. nestan rett,till venster ligger polisdrekten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Har man inte polisdräkten på sig under uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Har man inte polisdräkten på sig under uppdraget behövs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Det lättaste är väl att ta polisuniformen, hämta det där kortet, befria fången och åka iväg fort som tusan i en snabb bil som man har ställt utanför om man är smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Det lättaste är väl att ta polisuniformen, hämta det där kortet, befria fången och åka iväg fort som tusan i en snabb bil som man har ställt utanför om man är smart Men man måste ju få in invalöiden i bilen med. Eller man behöver nog inte det men jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 jag hade en PJC 600... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 ställ en motorcykel på trappan precis utaför dörren så slipper gubben springa så långt.. och om man lyckas få honom att springa långt så kan man ju använda sig av en helikopter.. som jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Eller så gör man man som nämnts innan, hämtar snubben och få ut honom, ha en snabb bil/motorcykel stående utanför, kör iväg utan snubben och skaka av dig snuten(pay n spray) kör sedan tillbaka till polisstationen i lungn och ro och hämta exfången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 jag gjorde så att jag prokörde sträckan med en last bil. (ner till pay´n´spray) gick in och hämtade killen... lämnade killen precis utan för och åkte sen ner i min lastbil... lastbilen tål mer och man plöjer sej lätt igenom trafiken ! använd den som finns vid film studion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts