logik Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 är det nån annan som har spelat det visst är det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag har bara spelat det en gång och jag tyckte att det var jätte kul. Men jag ville inte spela så mycket för att jag spelade i en affär och jag skämdes. Men jag rekomenderar värkligen ye toy. Det ska också komma mer spel det ska komma ett dans spel någon gång före jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Vad kostar eye toy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Vad är Eye toy? Vad är det för typ av spel? Vad går det ut på? Vad är handlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Det är en sorts videokamera till PS2... men jag vet inte vad man ska göra på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 kommer det inte till pc? jävla konsoller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) I kameran som medföljer ser man sig själv så finns det minispel typ där man ska slå ner gubbar med sina egna rörelser eller typ tvätta fönster eller nicka en boll som på bilden hehe. ps det e inte jag på bilden Redigerad 24 augusti, 2003 av Kamikaze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Vad kostar en Eye toy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Vad kostar en Eye toy? det e inte dyrare än ett vanligt PS2 spel + att man får kameran på köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Eye Toy är ett fult j*vla pusselspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 he..he.. jag boxades mot en apa med egna rörelser lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 he..he.. jag boxades mot en apa med egna rörelser lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 en eye toy kostar max 599 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Typ 649 eller nåt på Siba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Eye Toy är ett fult j*vla pusselspel. lol eye toy är inget spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 fick min för 300kr eller min bror köpte den och gav den till mig men det var ändå billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts