megawatti Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 jag annvänder alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 alla och många andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Paint och Microsoft Photo Editor, ganska dåliga men jag laddar i alla fall inte ner photoshop etc olagligt som många andra gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Adobe Photoshop 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Photoshop och några till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Paint shop pro 7.0 (Demo version),Adobe Photshop Element,MSpaint,några andra. PS: Jag har inte laddat ner nån alla är orginal utan PSP7 de är demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Paint och Microsoft Photo Editor, ganska dåliga men jag laddar i alla fall inte ner photoshop etc olagligt som många andra gör. vad ska dem som inte har pengarna att köpa ett progtram för elvatusen kronor och inte vill sitta med paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Phåtåshåp 7.0 och Pejnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 vad ska dem som inte har pengarna att köpa ett progtram för elvatusen kronor och inte vill sitta med paint? Vill man använda ett dyrt program så ska man kunna betala för det, att ladda ner program är ju stöld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Ms Paint(som alla andra) Paint Shop Pro(Dock inte installerat på min dator utan den andra) Photoshop 6.0, lagligt(inte köpt dock) Redigerad 24 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Phåtåshåp 7.0 och Pejnt Lär dig stava ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Vill man använda ett dyrt program så ska man kunna betala för det, att ladda ner program är ju stöld. nej, det är inte alltid stöld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 nej, det är inte alltid stöld Han får tycka vad han vill men jag håller faktist med arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Vill man använda ett dyrt program så ska man kunna betala för det, att ladda ner program är ju stöld. Nej, men att sen dela med sig är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Photoshop 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Det enda tips man kan ge i frågan om grafik program är väll för det som inte har råd att köpa att prova trail versioner och demos som släps på olika sajter och dator tidningar .. det må hända att man inte kan använda dom länge men det kommer så ofta ut så det finns alltid något man kan använda för stunden . på det visset så får man ju en överblick vad som i framtiden kan tänkas vara värt för just dig att lägga dina pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Nej, men att sen dela med sig är olagligt. Att ladda ner en crackad version av ett dyrt program istället för att köpa det med licens är visst olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 schhh Sirius!! börja inte bråka med Arvid!! han e mod!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Att ladda ner en crackad version av ett dyrt program istället för att köpa det med licens är visst olagligt. Men vem har sagt at tdet är crackat? Hur vet du inte att jag laddar ner demo efter demo? ´ Han har inga bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Men vem har sagt at tdet är crackat? Hur vet du inte att jag laddar ner demo efter demo? ´ Han har inga bevis! Det går ej att installera demo efter demo, det sparas långt in i dett register fast iof PSP7 kan man ju använda efter trailen har gått ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts