GTA_Snubbe 2 Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Hur sparar man bilder från vice samtidigt som man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 print screen, sen är det bara att minimera vc och klistra in i tex paint och spara och börja spela igen.. men jag använder fraps ( man kan ta SS med det med ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Du använder knappen "Print Screen", när du har tryckt på den använder du Alt+Tab och går in i ett bilbehandlingsprorgam, t.ex. Paint, Photoshop, eller liknande. Sen klistrar du helt enkelt in bilden och sparar! Senitel han före! Redigerad 24 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 print screen, sen är det bara att minimera vc och klistra in i tex paint och spara och börja spela igen.. men jag använder fraps ( man kan ta SS med det med ) hur får man fraps då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 www.fraps.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 aha.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 hehe alla vet väl vart man får tag på fraps (det vad ett skämt SuXx) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 hehe alla vet väl vart man får tag på fraps (det vad ett skämt SuXx) Ha ha Ha varför skulle jag veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 öhh....öhm....det var ett skämt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts