anders2 Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 När har du din dator på? Om du väljer annat svar, skriv det nedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Jag har den på nästan hela tiden när jag är hemma, även om jag gör andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Har datorn på när jag använder den...för det mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Vote: 2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Datorn, som inte är min utan hela familjens, står på när någon använder den (och ibland när någon inte stänger av den). Och det är ganska ofta eftersom vi är sex i familjen!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 brukar bli från att jag kommer från skolan tills jag går och lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 brukar bli från att jag kommer från skolan tills jag går och lägger mig. Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Samma här... Här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Jag har den på NU!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Min dator står väl på lite hursom helst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts