comfy Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 var kan man ladda ner ett spelbart demo till halflife2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 På internet Dah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 men på vilken sida din nöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 En internetsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Sök på google, leta på megagames.com eller liknande... ====EDIT==== trodde iofs att HL2 demot inte kommit ännu @packe_88: [20:59:01][+packe_88] jocken_ är trög Detsamma, idiot! Redigerad 23 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Någon MODERATOR borde flytta den här tråden till spel.. pröva att vänta tills den kommer på nån speltidnings skiva typ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Om jag inte har fel så sa Valve att dem inte skulle släppa en demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Det är bara det läckta E3 demot som finns, iof så funkar det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Det är bara det läckta E3 demot som finns, iof så funkar det inte... de é ju bara ett filmklipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Finns väl inget demo?...flyttar tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Nej, det finns inget demo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Nej, det finns inget demo! Det har ju redan sagts. Big Bear sa ju att det va ett filmklipp. Redigerad 23 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Det har ju redan sagts. Big Bear sa ju att det va ett filmklipp. Jag vet, men jag sa det som en sista post i tråden! Apropå det där med en läckt "demo", så kan det nog stämma! Har för mig jag har sett det någonstans! (INTE filmen! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts