Plaisir Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Som det ser ut när jag skriver detta så ligger Bruce den allsmäktige först (med 11 röster) men Dum Dummare ligger inte långt efter (med 8 röster). så rösta på. allihopa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 1.Liar Liar 2.Cable Guy&The Mask 3.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Jag älskar Jim Carrey,den bästa skådespelaren som finns Brukar inte skratta åt komedifilmer bara smpfnissa kanske,men i Ace Ventura 1,där skreattade jag ungefär hela tiden.den är så jävla grym Sedan är dum och dummare ett mästerverk också,och för attinte tala om Liar Liar Äh går itne att bestämma sig,men Ace Ventura 1 är nog den bästa,seadn kanske Bruce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Jag älskar Jim Carrey,den bästa skådespelaren som finns Brukar inte skratta åt komedifilmer bara smpfnissa kanske,men i Ace Ventura 1,där skreattade jag ungefär hela tiden.den är så jävla grym Sedan är dum och dummare ett mästerverk också,och för attinte tala om Liar Liar Äh går itne att bestämma sig,men Ace Ventura 1 är nog den bästa,seadn kanske Bruce? Att det ska vara så svårt att stava ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts