Plaisir Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Nej det gjorde den inte...ge dig annars låser jag topicen! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt o store moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Vote: cable guy var ganska osäker för galloperande detektiven är också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Dum Dummare gillar jag mest.... tror jag, Iaf jag tröttnar alldrig på den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Den galloperande dektektiven: Ace Ventura, sä skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Kom igen rösta på tipsa andra också om ni vill det här ska bli populärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Men va? Det heter inte "Das" galloperande detektiven! Hatar när man skriver "Das"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Dom heter ju Ace Ventura 2: Den Galopperande Detektiven Rider Igen och den första, vet inte vad den heter. http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/gtasidan/jocke/static.jpg ace ventura? yeah! DEM ÄGER JU!! synd att jag inte visste att det var ventura, älskar så han kommer ut ur noshörningens röv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Men va? Det heter inte "Das" galloperande detektiven! Hatar när man skriver "Das"! vad menar du med das är det typ som das i das asså das är das men das i das das i das är das perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Ni har ju glömt en massa... Trueman show... The majestic.. hmm.. finns nog mera filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Utan att tveka en seckund så väljer jag som första film Liar Liar. Den har med stor charm och "super" komisk medlat ett mycket bra budskap. Jag har aldrig skrattat så mycket som när jag sett dena helt underbara film med min favo komiker Jim Carrey Fler titlar: The Majestic How the Grinch Stole Christmas Man on the Moon The Truman Show Simon Birch High Strung Plus en hög till där han spelar med ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 1. Liar Liar 2. Mina, jag och Irene 3. Dum & Dummare 4. The Mask 5. Cable Guy ---------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Utan att tveka en seckund så väljer jag som första film Liar Liar. Den har med stor charm och "super" komisk medlat ett mycket bra budskap. Jag har aldrig skrattat så mycket som när jag sett dena helt underbara film med min favo komiker Jim Carrey Fler titlar: The Majestic How the Grinch Stole Christmas Man on the Moon The Truman Show Simon Birch High Strung Plus en hög till där han spelar med ... Tack så mycket för dessa filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Ska se Mina jag och Irene om en timme eller två, då har jag sett alla i omröstningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 The Truman Show Ja, den är bra! Jag gillar slutet när han seglar in i väggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Personligen så tycker ajg inte alls att Jim Carey är någon bra skådespelare, han är snuskigt begränsad vad gäller ansiktsutryck och prrsonlighet i sina roller. Alla är i princip samma. Men Bruce Almighty gjorde mig förvånad, den var bra. och Ace ventura 1 heter inte Den galoperande detektiven 1 utan Ace Ventura - Pet Detective Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Ace ventura 1 heter inte Den galoperande detektiven 1 utan Ace Ventura - Pet Detective på engelska ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Nej? På svenska heter 1.an Ace ventura - Den galoperande detektiven. Och på svenska heter 2.an Ace Ventura - Den galoperande detektiven RIDER IGEN. Där fick du på långtobakskäften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) Nej? På svenska heter 1.an Ace ventura - Den galoperande detektiven. Och på svenska heter 2.an Ace Ventura - Den galoperande detektiven RIDER IGEN. Där fick du på långtobakskäften har jag sagt att dom inte heter Ace ventura - Den galoperande detektiven och Ace Ventura - Den galoperande detektiven Rider Igen??? när sa jag i sånna fall de? Redigerad 27 augusti, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Nej? På svenska heter 1.an Ace ventura - Den galoperande detektiven. Och på svenska heter 2.an Ace Ventura - Den galoperande detektiven RIDER IGEN. Där fick du på långtobakskäften Kom igen skärp dig ingen har skrivit nåt annat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Dum & dummare! Helt otroligt bra! Speciellt slutet! (spoilervarning, prata inte om det). Men jag har tyvärr inte sett Bruce Den Allsmäktige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts