Arman Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Vad ska man göra på uppdraget 'Hit The Courier'? Det landar en helikopter i hamnen och sen åker dem iväg... ska man följa efter dem någonstans för att man kan ju inte döda dem... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 följa henne, ( spräng 2 bilar iaf, då kan ingen annan följa efter ). när hon går ut ur bilen ( i little hati tror jag ) så döda henne och ta väskan, se upp att inte bli skjuten av tjejernas shotgun ( dom som står där, döda dom INTE, då blir hon misstänktsam ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 följa henne, ( spräng 2 bilar iaf, då kan ingen annan följa efter ). när hon går ut ur bilen ( i little hati tror jag ) så döda henne och ta väskan, se upp att inte bli skjuten av tjejernas shotgun ( dom som står där, döda dom INTE, då blir hon misstänktsam ) Jag gick bara fram och dödade alla, tog väskan och flög tillbaka med helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Du kan göra vad du vill antingen vänta på att de ska komma ut och följa efter dom eller vänta tills de kommer ut ur hamnen och skjuta sönder dom med minigun eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Skjut bara inte sönder helikoptern innan den har landat, då blir det "Mission failed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Tack allihopa! Ska försöka klara det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 o spräng inte bilen om hon sitter i den för då blir det också "Mission Failed" jag har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 det där uppdraget var ju typ ett av dom svåraste i hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts