don_salvatore87 Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Fick GTA Vc två dagar innan det släpptes i Sverige ,Förste i forumet som hade det ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Fick GTA Vc två dagar innan det släpptes i Sverige ,Förste i forumet som hade det ...... VC på ps2 då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 ska nog sätta klistermärket på näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ventura Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 klistermärket sitter på min vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 klistermärket sitter på min vägg Nödvändigt att dra upp en gammal topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 VC på ps2 då eller? Vet att det var på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Mitt sitter på dörren till mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Fick GTA Vc två dagar innan det släpptes i Sverige ,Förste i forumet som hade det ...... Min mammas kompis jobbar på spelbutiken och då var det massa som hade förhands bokat VC där dom hade fått in det innan det hade släppts men dom fick inte sälja det innan det släpptes..sen så var det så att det var en som ringde in och frågade efter VC och mammas kompis sa att han skulle skicka det.. chefen blev as arg, han som ringde fick det en månad tidigare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 I ps2 versionen fick man väl en affish? med en tjej på ena sidan och en karta på andra sidan...de fick iaf ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 I ps2 versionen fick man väl en affish? med en tjej på ena sidan och en karta på andra sidan...de fick iaf ja... I PC versionen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag bosre ha satt märket på min MOPPE ! nu sitter det på dörren till rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag fick inget klistermärke när jag köpte VC :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag har inte andvänt det . Det bli onödigt om man måste sätta upp det och så måste man ta bort det så det går sönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 satt den på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emilo Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jag laddade hem spelet så fick inget klistermärke . men annars skullöe jag spara det i kartongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 satt den på datan det är omöjligt att göra, du får 500kr av mig om du har satt ett klister märke på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag laddade hem spelet så fick inget klistermärke . men annars skullöe jag spara det i kartongen Vad fan tror du? Och snacka inte om sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Vad fan tror du? Och snacka inte om sånt här. ny medlem som inte kollat reglerna själv har jag sättit upp de på min dörr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts