Jodan Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Klistermärket med Vice City loggan som följde med i boxxen när man köpte spelet, hur många har andvänt den, eller satt upp den? Skulle vara kul att veta hur många som sätter värde i den. Hultan: Anser du att denna topic är onödig så stäng den. Mvh/Jodan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Jag har satt upp det på dörren in till mitt rum. Redigerad 23 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag låter alltid affischer/broschyrer/klistermärken etc ligga kvar i spelförpackningarna så att kartongen är komplett, man vet ju aldrig om spelet kanske blir värdefullt en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 jag har inte använt märket än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag tror jag har slängt det! Jag fann ingen nytta med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Klistermärke?? Jag fick inget med. Men det kanske man får med när man köper PC versionen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Klistermärke?? Jag fick inget med. Men det kanske man får med när man köper PC versionen eller?? Ja man fick i alla fall med det i PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 K0m inget på Ps2 iaf Men Men när nya dat0ret kommer ska ja n0g köpa VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag låter alltid affischer/broschyrer/klistermärken etc ligga kvar i spelförpackningarna så att kartongen är komplett, man vet ju aldrig om spelet kanske blir värdefullt en dag. Samma här och nej man får inget klistermärke med i PS2 versionen. Jag förbokade VC till PS2 och då fick man tysk manual Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 hahahaha, en tysk manual shit dom trodde nog att du var en tysk turist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag har satt upp det på dörren in till mitt rum. de ska jag också göra, tack för att du sa (skrev) det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 hehe, jag har glömt bort det där klistermärket jag har dock ett R*-klistermärke på datorn, orange och svart passar bra ihop edit: ett sånt här klistermärke alltså: http://www.rockstarnorth.com/imgs/webstill/webCamImage3.jpg fast orange istället för blå och så är min dator svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 bah, vill ha klistermärket :/ men nu när nya datoren kommer så ska jag nog köpa VC till det, fast det kommet nog vara söndermoddat på en vecka. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Samma här och nej man får inget klistermärke med i PS2 versionen. Jag förbokade VC till PS2 och då fick man tysk manual Jag köpte VC samma dag som det kom ut och fick också en tysk manual. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 jag har inte använt märket än Samma här vet inte vart jag ska sätta den! Förresten när jag förhandsbokade så fick jag spelet hemmskikat dagen inan det släpptes! Nån mer som fick det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 fick VC samma dag som de kom ut på ps2...fy fan vad lycklig jag var....de värsta var att jag hade lånat ut mitt ps2 till en släkting...jag tvinga mina päron att åka å hämta de direkt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Satte klistermärket på resväskan lätt att känna igen på arlanda flygplatser etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 man kanske skulle sätta det på xbox:en kanske blir coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 jag har satt upp det på dörren till mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Har det kvar! Jag och klistermärket är ett in i det sista! Jag lurade dock till min polare att sätta sitt på datorn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts