guardian Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 när jag ändrade handling i mavericken så såg jag en annan helikopter som hette coatmav kolla själv i handling filen under planes. konstigt. var finns den någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag tror det är VCN Maverick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 okej undra varför den kallas coastmav och inte vcnmav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 okej undra varför den kallas coastmav och inte vcnmav Bra fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 japp och om nån för reda på att den finns så säg till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts