mr staffe Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 jaha så de e så att de inte finns nåt Gta sanandreas...? komme de komma eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Men!!! DET ÄR INTE BEKRÄFTAT AV ROCKSTAR!!! San Andreas kanske inte ens blir nästa GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Ja tror san andreas kommer att komma. För ja läste nånstans att "någon" hade reserverat webplatsen www.san-andreas.com eller nått sånt. Ganska mistänksamt eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Haha va fult, det är ju h2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Det är nog idiotiskt, nån sitter och använder sin tid för att laga några fakebilder som ska föreställa San Andreas, fast de flesta bilder är tagna från andra spel, som just Driver 3 -------------------- Förresten, GTA3 freak, vad har du hållit på med! Din signatur-bild, det är min ip, min ISP är kolumbus.fi jag kör Windows och använder IE6, brukar du spioner på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Det är nog idiotiskt, nån sitter och använder sin tid för att laga några fakebilder som ska föreställa San Andreas, fast de flesta bilder är tagna från andra spel, som just Driver 3 -------------------- Förresten, GTA3 freak, vad har du hållit på med! Din signatur-bild, det är min ip, min ISP är kolumbus.fi jag kör Windows och använder IE6, brukar du spioner på mig? japp idioter. många i min klass säger "de kommer komma ett nytt gta spel snart, ja har sett de på en hemsida" och som vanligt får ja komma fram och säga "ursäkta, men de är fejk bilder. man vet inte om de kommer något nytt gta-spel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Förresten, GTA3 freak, vad har du hållit på med! Din signatur-bild, det är min ip, min ISP är kolumbus.fi jag kör Windows och använder IE6, brukar du spioner på mig? Japp jag har inte berättat för någon förut men jag har förföljt dig i 3 år snart. Och vadå idiotiskt att göra fakebilder? Det tog bara några minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Japp jag har inte berättat för någon förut men jag har förföljt dig i 3 år snart. Och vadå idiotiskt att göra fakebilder? Det tog bara några minuter. Skojigt att veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 HAHAHA! LOL! det är hur jäkla lätt som helst att göra en fake screen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Alltså, ni som gör fake bilder...vilket program använder ni egentligen??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 photoshop skulle jag tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 scraw den där framsidan är ju från starsty and hutch som gickpå tv förut då menar jag den teknade versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Flera bildredigeringsprogram kan behövas. Själv använder jag 3 olika. (Inte för att göra fejkbilder men till annan bildredigering.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts