boss Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 http://gtasanandreas.membres.jexiste.org/gtasanandreas1/images/Imgjeu/img5.jpg om man har spelat hitman 2 så ser att den är fake, för bilden är från 3 banan i st. petersburg med en inlimad motorcykel och snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 När vi ändå är igång..... Den gamla goda fake-bilden: Dessutom finns det en fake-scan från nån påhittad (?) tidning men jag hittar den inte just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Ja, på www.sanandreas.com eller nån inofficiel sida som postade båda bilderna. *glömt adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Fake-bilden som boss postade var ganska dåligt gjord... Man såg direkt att det var från Hitman 2! Den som Hultan postade är ju ganska bra gjord, hoppas det ser ungefär likadant ut i riktiga spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag tycker att det skulle vara ganska skojigt om det blir så som på bilden som boss skickade... miljön måste variera sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag tycker att det skulle vara ganska skojigt om det blir så som på bilden som boss skickade... miljön måste variera sig Jo det brukar ju snöa i Kalifornien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jo det brukar ju snöa i Kalifornien. Jag menade inte så Jag menade att det vore kul ifall man fick spela i ett snöigt St Petersburg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 man brukar se vilka som är fake (fejk). liksom den bilden som boss visade är inte riktig gta style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Fejk eller riktig?? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/GTAsanandreasbad.jpg Redigerad 24 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Fejk eller rikig?? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/GTAsanandreasbad.jpg Tror den är fake... Jag tror inte på några bilder i det här stadiet... Redigerad 24 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag såg nän bild som såg ut att va från Driver 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 vem vet. säkert e nån riktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Inte nån i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Nej, det är klart att det inte finns några screens från spelet redan nu. Rock* har ju inte ens gått ut med minsta möjliga antydan till att det kommer ett till spel i GTA-serien. Men samtidigt är det lite kul att se alla fejk-bilder som kommer innan något officiellt ges ut. Det skapar lite skön stämning och förväntan..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Finns det inga fler fejk-bilder? Dom var ganska roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 varför den första bilden är fake: så klart att det är hitman miljö! moppen han kör på är från den nya alpha moden, killen som kör på den är en fotgängare från vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 varför den första bilden är fake: så klart att det är hitman miljö! moppen han kör på är från den nya alpha moden, killen som kör på den är en fotgängare från vc förlåt men jag måste... moppe det är annars en stark jävla mc! (ducati 996) på ca 130 hk (jämför med en orginal moppe på 1hk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 (redigerad) Mycket roligt på www.gta-sa.de (Tyska) Redigerad 8 september, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Mycket roligt på www.gta-sa.de (Tyska) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts