GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hultan du sa ju att det där felet med minnet skulle försvinna när spam försvann men jag får det ändå ibland. Riktigt störande faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ja... Det är skitjobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Själv har jag inte fått upp det på jättelänge! Förut fick jag upp det varje dag! Så vad jag ser har det blivit en förbättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Själv har jag inte fått upp det på jättelänge! Förut fick jag upp det varje dag! Så vad jag ser har det blivit en förbättring. Jag har inte märkt någon skillnad i alla fall! För mig kommer det upp flera gånger per dag ibland! Redigerad 22 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 har kommit för första gången för mig idag, hända typ 3-4 gånger. förut kunde det hända varje dag flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 För mig är det typ likadant tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Händer nästan aldrig längre för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Hultan du sa ju att det där felet med minnet skulle försvinna när spam försvann men jag får det ändå ibland. Riktigt störande faktiskt. vadå fel på minnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) vadå fel på minnet Han får minnesförluster lite då och då! Nej, skämta bara! Ibland kommer det upp felmeddelanden på forumet om att minnet är för lågt! Redigerad 25 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Han får minnesförluster lite då och då! Ja just det. Jag fick dom jättemycket förut men sen så skulle Hultan operera mig fast det misslyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Har aldrig fått upp dem, är jag ensam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 kan någon skriva felmeddelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Har aldrig fått upp den, är jag ensam? Får en moderator göra så här? Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, det ska aldrig upprepas! Men lite kul är det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Får en moderator göra så här? Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, det ska aldrig upprepas! Men lite kul är det väl? Ehh, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Ehh, va? hehe.. han ändrade dem till den.... Har aldrig fått upp den, är jag ensam? hehe.. fattar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 hehe.. han ändrade dem till den.... hehe.. fattar du nu? Jaså! Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Kom när jag skickade ett PM nyss. Felmeddelandet: Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 46080 bytes) in /home/virtual/site78/fst/var/www/html/forum/invboard/Skin/s1/skin_ucp.php on line 1043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Nu är det massor minnesfel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 är det för alla avatars/signaturer? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) det är nåt om php minnet ska kolla om hittar en fix Edit: ok tror jag fått en fix lägg till denna linje i din .htacces fil php_value memory_limit 20M om errorret fortfarande kommer öka "20M" till mer Redigerad 31 augusti, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts