R2D2 Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Kenji vill inte vara sämre än Donald Love, titta själv: http://pixas.mine.nu/~www/upload2/kenjispool.JPG Han har ju en trädgård med en stor fet pool på taket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Jag lyckades komma dit med en bil men jag ramlade bar igenom taket och var tvyngen och stänga av spelet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Han sitter väl där när man får hans uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Jag tror det också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Jag landade där det står Torrington på R2D2:s bild, ställde dodon mot väggen och hoppade upp på taket, sedan gick jag sista biten upp till Kenjis trädgård. Precis som karatemorfar föll jag igenom marken och hamnade inne i byggnaden, men en del av väggen var inte solid så kunde ta mig ut igen utan att behöva stänga av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Jag landade där det står Torrington på R2D2:s bild, ställde dodon mot väggen och hoppade upp på taket, sedan gick jag sista biten upp till Kenjis trädgård. Precis som karatemorfar föll jag igenom marken och hamnade inne i byggnaden, men en del av väggen var inte solid så kunde ta mig ut igen utan att behöva stänga av spelet. Det går att stå på vissa ställen i trädgården men jag har ramlat ner många gånger, men som arvid sa så kan man gå ut genom väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Det går att stå på vissa ställen i trädgården men jag har ramlat ner många gånger, men som arvid sa så kan man gå ut genom väggen. Det kanske är så att det bara går att stå där man går i filmerna till uppdragen???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Det kanske är så att det bara går att stå där man går i filmerna till uppdragen???!!! Mycket möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_ Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 hur har du fått 999 liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 och 999 armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Vaa? Hur fick du så mycke? Du har väl inte fejkat i PhotoShop!? Annars får du säga vad du gjort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts