Jacker Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hur kan de skriva utan att va meddlemmar? Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hur kan de skriva utan att va meddlemmar? Här Han har väl blivit megabannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Var det HemuleN och Maden Las? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Var det HemuleN och Maden Las? Jag tror det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ja, han vart bannad förut. Jag var med *med och med, såg i alla fall då han skrev sina första inlägg utan kommentarer utifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ja, han vart bannad förut. Jag var med *med och med, såg i alla fall då han skrev sina första inlägg utan kommentarer utifrån Hehe trodde först att du var me doch blev bannad Men jag blir väldigt lack när det blir sånna här grejer speciellt efter att skribb kickades. Jag vet inte om det är hans idé eller om han vet om det men det är bara vldigt omoget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts