morgan Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jag har fastnat på ett uppdrag. Jag vet inte vad det heter men man svarar i telefon och sen ska man mörda några gängmedlemar på tid men jag vet inte hur dom ser ut?? snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 åk till rosa trekanten och titta upp där är en sen tar du ut alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 jag hade stora prob med det uppdraget men jag körde vidare i spelet istellet och ner jag fick tillgång till riktiga vapen hos phil t.e.x minigun så gick de första försöket.det jag hade problem med var dom två som satt nera en juvelbutik eller liknaande i en lastbil.der den ena kommer ut och den andra kör iväg.men d var enkelt med minigun.det var roligast att ta den sista han på motorcykeln prejade av han han låg ner muhahah döööööööö,din jävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts