Green_Goblin Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Läs dessa: 19:00 kommer msblast attackera msn så va offline vid 19:00-20:00 skicka det vidare till alla som e inne på msn och varna dom. I kväll mellan 20:00 - 23:00 ska du inte ha på datorn för då uppgraderas viruset SOBIG.F, om du inte tror detta titta på text-tv svt1 sida 108 (skicka runt detta) *OBS ej fejk* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 det hjälper ju inte stänga av datorn man drar bara ut på tiden då... om man inte har fått det så är det inget problem, har man fått det så finns det ju även där när man statar datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Om man drar ur sladdarna ur ADSL'et då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Tur man inte har xp då....å att man inte har bifoogat nå filer med Sobig.f Sen vet ja itne om ja ska tror på det där....även fat detstår på text-tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Tur man inte har xp då....å att man inte har bifoogat nå filer med Sobig.f Sen vet ja itne om ja ska tror på det där....även fat detstår på text-tv Det där om sobig.f är sant, men jag tror knappast att det där med msblast är sant... Det är nog bara något som nån har hittat på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Om man drar ur sladdarna ur ADSL'et då ? finns ju ändå där när du kopplar in sladdarna igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ja sobig.f är ju sant med msblast varför skulle det attackare nån skit sak som msn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 vi fick det där viruset på nya datan men ja e inte på msn där fast pappa tog bort det tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 finns ju ändå där när du kopplar in sladdarna igen Men när viruset slutat bråkat då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 det ligger ju och väntar i mailen i alla fall Försöker aktivera min brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Så man får inte viruset om man inte öppnar mail som kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 läs på Text-tv sida 108 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 läs på Text-tv sida 108 sen när kan inte media ha fel? nyhetstorka kallas d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 JAg har eller rättera sagt hade viruset tills jag gick in på MSN. Där stod att: Något blockerar internett fyll i Proxy inställningarn. JAg gjorde det och nu är viruset ofungerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Jag har haft datorn avstängd sen kl 17.00 igår och tittar fram nu, Jag har inget mail i inkorgen i Outlook så jag klarade mig eller... kan det komma nu också? Redigerad 23 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Stängde av vid 8, satt på den nu. Hitils är det lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Jag stängde inte av datorn, Viruset kommer via e-post Varför stänga av datorn då... Jag var inne på msn o alt tips: På söndag e det dags igen , varje Fredag och Söndag uppdaterar viruset sig... man ska akta sig för e - post då om don inte har knäckt adresserna till dom tjugo datorerna Jag ar viruset i ett mail men jag orkar inte öppna det Redigerad 23 augusti, 2003 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 men viruset får damp efter ett tag då det inte kommit fram osv. Plus att andra virus cirklade runt samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Det är nog bara något som nån har hittat på... Jag har ju f*n haft skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag har ju f*n haft skiten har du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts