Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 På senaste tiden har jag jobbat på VC Ultimate, ett prog med info om Vice City. Har gjort klart alpha/beta version av det, som hittas här. Det finns massor kvar att göra, och jag vill veta om ni verkligen uppskattar programet och mitt jobb med det innan jag fortsätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jaså, du har börjat använda Delphi... Pascal var ett utav de första programmeringsspråken jag lärde mig! Fast det var Delphi 6, du använder ju Delphi 7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Använder bara .visible Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Använder bara .visible Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) nice Redigerad 22 augusti, 2003 av Hardcore- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Varför editerade du det där inlägget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 1. Vad är det för program? 2. vad gör det i vc? är det en trainer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 1. Varför laddar du inte ner och testar det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 1. för att jag inte vet vad det är 2. därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 1. Varför laddar du inte ner och testar det ? du kanske blåser oss och ger oss ett Blaster-virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ge oss lite screens och info om vad programmet gör, nu när det härjar så många virus laddar man inte gärna ner nåt man inte vet vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 nemen snälla har bara gjort ett progg i Delphi aja, tnka hem bmp bild här : KLICKA Orkar ej spara som jpeg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Så, idén bakom programmet var inte så populär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 joakimnestor Jag skrev först, vad gör programmet? Men sen kom jag på att han redan hade skrivit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Ladda ner och kolla. Det är alltså Fusk, kartor och annat användbart till Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Ladda ner och kolla. Det är alltså Fusk, kartor och annat användbart till Vice City. det där programmet blir ju det ultimata programmet för dem som vill fuska och så Keep up da' good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 inte så värt..men ändå häftigt att du gjort det! ...nåja, kan ju vara till hjälp för nybörjare i vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) mjo, vet att det inte är så bra. Visste det innan jag startade projektet. Men jag ska ta några timmar åt att göra klart programet, fixa ny meny, knappar och nån bakrund och så vidare... Redigerad 23 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 mjo, vet att det inte är så bra. Visste det innan jag startade projektet. Men jag ska ta några timmar åt att göra klart programet, fixa ny meny, knappar och nån bakrund och så vidare... Om du bara ska ändra såna grejer så borde vara klar på en halvtimme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Nja, ska göra klart Kartor-sektionen och lite till. Vet inte vilka sektioner som ska finnas med, men fusk och kartor ska iaf finnas med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts