Cortez Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 suck....kom just att tenka på dom kenslorna man fick när man fick reda på att vice city kom till affärerna,ventade på månadspeng för att köpa det :)fick äntligen mina pengar köpte spelet sprang hem och installerade,blev galen av att venta på installtionen,för det gick så seeeeeeeeg,verka det som.äntligen var det klart satte igång spelet,sket i introt och "New Game"lattjade runt,fick en stor glädje inombords för varje uppdrag man klara(speciellt dom ´man egentligen givit upp på,me endo klarat sen)och varje ny filmsnutt som spelades upp.njöt av varenda en.det är inte samma känsla man får om man kör om det(har testat)kende stor gledje speciellt efter "keep your friends close"fast endo man klarade det på 2 försöket.nu sitter man ju här och väntar på GTA "San Andreas"jag undrar vad intrigen kommer va i d spelet.det kan ju inte vara samma när sonny e död aja sitter här och längtar ,men det är bara att inse fakta San Andreas kommer väl tidigast till PC i sommar.tills dess,låt mig tillägga suck får man hålla sej till cs,även fast det är svimkul det oxå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ja, jag kommer också ihåg det och jag påminns om det hela tiden just nu. För mig var stämningen som bäst för ungefär ett år sedan, precis innan VC släpptes, så härligt det var då! Alla smakprov man fick i form av musik, bilder, info, filmer mm, jag gungade i stämning! ...och sen när man till sist skulle spela det på sitt lånade PS2.... en sån härlig tid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 suck....kom just att tenka på dom kenslorna man fick när man fick reda på att vice city kom till affärerna,ventade på månadspeng för att köpa det :)fick äntligen mina pengar köpte spelet sprang hem och installerade,blev galen av att venta på installtionen,för det gick så seeeeeeeeg,verka det som.äntligen var det klart satte igång spelet,sket i introt och "New Game"lattjade runt,fick en stor glädje inombords för varje uppdrag man klara(speciellt dom ´man egentligen givit upp på,me endo klarat sen)och varje ny filmsnutt som spelades upp.njöt av varenda en.det är inte samma känsla man får om man kör om det(har testat)kende stor gledje speciellt efter "keep your friends close"fast endo man klarade det på 2 försöket.nu sitter man ju här och väntar på GTA "San Andreas"jag undrar vad intrigen kommer va i d spelet.det kan ju inte vara samma när sonny e död aja sitter här och längtar ,men det är bara att inse fakta San Andreas kommer väl tidigast till PC i sommar.tills dess,låt mig tillägga suck får man hålla sej till cs,även fast det är svimkul det oxå Så var det för mig med när jag instalerade, gick så seeegt. btw. *Tänka *Känslorna *väntade *ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Så var det för mig också Men när jag fick gta3 kändes det faktiskt ännu bättre Synd att man inte kan uppleva dom känslorna igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Synd att man inte kan uppleva dom känslorna igen Ja... :'( Men dom känslorna lär nog väckas till liv igen när det börjar bli dags för GTA: SA att komma ut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 GTA San Andreas vad ska det bli? Online spel eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Det blir ju kul när SA kommer *Längtar :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ja precis vet ni om de kommer vara onlinespel? säg till i såna fall annars så vill jag att de kommer till ps2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ja precis vet ni om de kommer vara onlinespel? säg till i såna fall annars så vill jag att de kommer till ps2 http://www.gtasajten.com/nextgta.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ja, jag kommer också ihåg det och jag påminns om det hela tiden just nu. För mig var stämningen som bäst för ungefär ett år sedan, precis innan VC släpptes, så härligt det var då! Alla smakprov man fick i form av musik, bilder, info, filmer mm, jag gungade i stämning! ...och sen när man till sist skulle spela det på sitt lånade PS2.... en sån härlig tid tiden innan e ju nästan bättre än själva spelet ju man längtade ju som f*n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Väd trävligkt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Väd trävligkt MEEEEEEEN BRAAAA DÄR!!!!!! *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts