Spaner_Deheat Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jag har ett problem. Jag vet inte hur man rånar butikerna. Jag kan få igång larmet men kollar jag på stats står det ändå 0/15. Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaner_Deheat Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jag kom på det av andra svar! Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
millencolin Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 hej hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Sikta mot butiksbiträdet med nått vapen...går tydligen bara med vissa vapen...vet att det går med pistol i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 va jag vet så går det me alla vapen man skjuter med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 va jag vet så går det me alla vapen man skjuter med... Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rmN Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 THX!! nu vet jag schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts