morgan Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 gjorde om flatbred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Använd inte bmp på webben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Använd inte bmp på webben! varför inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 För att en .bmp fil är så stor.. Använd .jpg, .gif eller .png istället.. Helst .jpg/.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 varför inte ? tar sån tid att ladda hur fick du in din bil i spelet jag får inte in min bil . när jag lägger in min bil så låter det bara "pling" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 va sa du?. sa du att du hade gjort den själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts