Boban Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Före man ska in och råna banken ska man skuta för phil. jag fick 89 Poäng. efter jag hadde rånat banken läste jag att om man får 100 Poäng så får man olika saker t.e.x. fast reaload. Men jag har försökt igen fast man kan bara skjuta på dom gula gubbarna och då är det omöjligt att få 100 Poäng. hur ska jag göra? ska jag ladda ner en sparadfil före det? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Skjut dom bakre och sedan dom främre under tiden som en ny bakre gubbe kommer fram på 1 passet. På andra så skjut lite hur som helst... *det heter skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 skjut inte bort alla dina skott some n galning det går fan inte.ta det lugnt och sansat och skjut ett skott var 2:a sek så att du är helt säker på att du treffar.treffar du alla dina skott som du skjuter så har du klarat det. P.S det är inte 100 poöng du ska få,det är 45.det kommer stå mission passed bara om du kommer över 30 och då får du 500 $,men du får inte fast reload om du inte får 45 eller högre.OBS detta är inte the shootist detta är för fast reload jag har skrivit om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Hur får man Dubbla liv på bilarna,obegrensad ammo,nya kläder? Redigerad 22 augusti, 2003 av Boban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 du klarar 100 % ,lr tankar hem en 100 % savegamefil,men fråga inte mig vart den finns,för jag letar sjelv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 www.savegmaes.net finns det en 99% och 100% sparning i samma fil...den längst ner är 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Du kan ladda ner save filen Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts