DimpZ Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Då jag har connectat till en server så startar jag vice city och väljer new game! Det är då problemet kommer! Skärmen blir helt svart och jag väntade i typ 1 minut och inget hände! Vad är fel? Hjälp jag vill spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jag har samma fel, nån som kan hjälpa oss? och vart finns nyaste mta att ladda hem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 kolla multitheftauto.com i forumet och runt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 nu har jag testat att installera om en ren installation av vice city och installerat om mtp. men det funkar fortfarande inte. när man är inne på en server och ska starta vice city så kommer det upp en ruta som säger att en förbjuden återgärd har skett stog det tror jag, sen är rutan bara svart, vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts