bluerik Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Det undrar jag....Folk pratar om en militärhelikopter men jag har spelat grymt mycket och hittar ingen...finnns den inte med i PC versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hunter Hunter 2 Hunter 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 hade även stora probs med att hitta militärbasen.hämta din helikopter på vercetti estate flyg till flygplatsen,den du kan gå in i,vend åt höger miltärbasen ligger rakt framför dejnågra hundra meter.det är att rekkomendera att du hemtar polisklederna först så du slipper militärerna som skjuter dig i bitar i din helikopter.den är den polisstationen nera Malibu Club.hoppas du hittar den.och just din fråga,ja hunter finns med i pcversion och den kan skjuta missiler men det är jävligt för mig att treffa (fattar inte varfrö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjompa Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts