Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Det har kommit en trailer till Matrix Revolutions! http://whatisthematrix.warnerbros.com/rv_c...rev_frames.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Men jävla skit. Det va ju ingen ljud så jag skulle se om det gick att fixa och så drog jag lite i kanten, så kommer det up en ful tect med www.matrix.com typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Men jävla skit. Det va ju ingen ljud så jag skulle se om det gick att fixa och så drog jag lite i kanten, så kommer det up en ful tect med www.matrix.com typ. Ehh, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ehh, va? Ja det blev konstigt! Men nu såg jag den! Fan vad grym! Hade ni andra nåt ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hade ni andra nåt ljud? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Så jäkla cool trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 inget ljud, va fan. men annars var den kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 inget ljud, va fan. men annars var den kul Det är visst ljud i trailen! Vänta.. Jag tror jag vet vad som är fel... Ni har inte senaste versionen av QuickTime! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag hade ljud.. Matrix Revolutions ska ses på premiären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Jag hade ljud.. Matrix Revolutions ska ses på premiären! w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts