bluerik Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hallå! Kan ingen hjälpa mig! Jag är ny på sajten och gick med eftersom att jag älskar spelet, men det har uppstått ett problem... Efter ungefär 60% av spelet kommer inte några nya uppdrag. Detta kommer efter uppdraget Boomshine Saigon... Det skulle vara riktigt just om någon skulle kunna berätta vad man ska göra för att det ska dyka upp nya uppdrag. Jag vill spela hela spelet så säg inte åt mig att ladda ner 100 %aren. Detta spel är till för att spelas! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jaha nu kommer den jobbiga delen av spelet...det finns miljontals med grejor som du ska göra....alla stunt trick.sidouppdrag...köpa allt...mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bluerik Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jaha nu kommer den jobbiga delen av spelet...det finns miljontals med grejor som du ska göra....alla stunt trick.sidouppdrag...köpa allt...mm... Så det finns inga fler uppdrag att göra!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 nej, de "officiella" eller vad man nu vill kalla de uppdragen slutar där. Nu får du leta som en galning efter olika saker... Och köra lite tävlingar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 precis vad jag behöver veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 vad gör man på uppdraget bomshine saigon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ere inte keep your freinds klose eller e de bara sist av story uppdragen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 vad gör man på uppdraget bomshine saigon Man kör Phil till "sjukhuset" efter att han råkat spränga sönder sin arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Man kör Phil till "sjukhuset" efter att han råkat spränga sönder sin arm. Det uppdraget var skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts