mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Åk till Flygplatsen ta sedan en snabb bil och kör in i tunneln åk sedan på vänster sida och gasa på FULLT sen svänger nui långsamt upp eller snabbt de spelar inte så stor roll. Sen e du uppe på väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Det visste jag redan och jag tycker att det är roligare med motorcykel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ok vilken motorcykel brukar du göra de med? Jag brukar typ göra de med freeway men mest Pcj 600 eller vad den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 har vart på flygplatsen 1000 gånger.var fan e tunneln? menar ni den tunneln som man kör igenom med bil för att komma till militärlägret ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 har vart på flygplatsen 1000 gånger.var fan e tunneln? menar ni den tunneln som man kör igenom med bil för att komma till militärlägret ? Ja! Dom är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 har du klarat de än att göra en (wallride)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts