BigBear Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jaa, och så kan vi bli tagna av polisen, precis dom i gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ..och så släpps vi ut efter några sekunder, jaa. Jag tycker att vi ska spela elgitarr där istället för att springa omkring och sno bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ..och så släpps vi ut efter några sekunder, jaa. Jag tycker att vi ska spela elgitarr där istället för att springa omkring och sno bilar Nej vi leker Love Fist och slår sönder alla jävla elgitarrer! Fan vad denna spårar ut. "Seriöst" som Joey sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Fan vad denna spårar ut. "Seriöst" som Joey sa. Seriöst? Vad betyder det?! Den här spårar ut lika mycket som den förra tråden som handlade om samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Seriöst? Vad betyder det?! Den här spårar ut lika mycket som den förra tråden som handlade om samma sak! Ja och alla verkar eniga så, let's rock this joint ya! Jag har sett en PCJ600 vid min skola några gånger. Redigerad 22 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jag sa seriöst men de e ingen som fattar som vanligt!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Nej vi leker Love Fist och slår sönder alla jävla elgitarrer! Fan vad denna spårar ut. "Seriöst" som Joey sa. Måste bara vara lite oseriös en sista gång. Freak, du talar inte illa om elgitarrer, dom är lika mycket värda som vi ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jag sa seriöst men de e ingen som fattar som vanligt!!!!!!!! Okej, okej... http://biphost.spray.se/elvis/feedback/backontopic.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Stockholm blir nog bäst. Jag tror inte det blir så bra stämning, Ska alla gå på staden hur många medlemar är det 2000?? Folk tror hultan har många barn . Och en sak till när jag träffar hultan på träffen så kollar han vilka som är där så frågar han mig om vad jag heter. jag säger LunCh han säger nej jag är inte hungrig just nu men vad heter du? LunCh säger jag hultan säger: NEJ jag är inte hungrig just nu, Hyperbantning i en timme. då får jag åka hem igen LOL hahaha du har humor ju Redigerad 22 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 nää men jag röstar på stockholm eftersom det är väldigt centralt(????) men isf jag tror nog att det vi skulle kunna göra är att gå ut på en typ sightsing(jag vet att detta är felstavat) kolla runt lite och snacka om det vi brukar på gta sajten men live istället men det krävs nog lite mer SERIÖS planering ifall vi sak kunna hitta på det här i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 jag sa seriöst men de e ingen som fattar som vanligt!!!!!!!! ingen? jo jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Man skulle ju kunna typ köra paintball eller lazerdoom. Då är det inget snack bara hårda tag Redigerad 23 augusti, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 vote: GBG Anledning: Närmast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Stockholm, det är nästan medlemmarnas mittpunkt!... sen så är det lätt att ta sig dit också!!... Men va fan!... vad gör polare?? tänk på de!... sen så borde det inte va än.. om 5 år... när gtasajten fyller 10år... då är dom flesta över 15... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 sen så borde det inte va än.. om 5 år... när gtasajten fyller 10år... då är dom flesta över 15... nej, inte gtagalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 nejnej då är han 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 och då har det säkert kommit en ny hop av småglin! vi kommer aldrig att träffas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Men va fan!... vad gör polare?? tänk på de!... Ja, men det är polare ja... Dem flesta här har inte träffat varann, det är ju inte bara att säga "Vi går ut och tar en burgare hela gänget!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Men dom som ska till DH kan ju träffas där. Hitils är det StellHell, Hultenius och Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 kanske en webbkamera fest ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts