KalleR Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Dom som inte dricker då Ska dom sitta i varsitt hörn (som jag sa förut). eller så kan ni vara lite sociala och sitta i samma hörn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 gbg såklart...inte i stochholm...anledning: jag hatar stochholm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Sthlm är väl det som är lättast att ta sig till för alla. Men som någon annan skrev, vad skulle man göra på en sån "träff"? Jag skulle runka iaf.... HAHHAHAH!! Nej kanske inte.... Snacka om GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Bira power!!!!!! Sthlm så klart, tjaa vad skulle man göra? gå på museum passar ju inte... Fast vill inte dom "goa" göteborgarna se deras stads grundares blodiga kläder?! Njaa, okej lixom om det är typ "gamla stan lovers" forum som skulle ha träff, då skulle ju dom ha en roligt så det räcker och blir över.. Forum träff i miami? Det skulle varje fall vara underhållande och gå och kolla likheterna mellan gta vice och staden som den utspelar sig i! //fredde Redigerad 22 augusti, 2003 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Varför inte råna en bank? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hehehe! Varför inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Leka "The job" 1:a vara Phil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Leka "The job" 1:a vara Phil! Hehe, ja det kan man göra . Eller så får Hultan (och maby blakke) hitta på egna uppdrag som alla medlemmar får göra T.e.x: Gå och döda kungen Redigerad 22 augusti, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hehe, ja det kan man göra . Eller så får Hultan (och maby blakke) hitta på egna uppdrag som alla medlemmar får göra T.e.x: Gå och döda kungen Håller med till 100%!! Nästa uppdrag är att terrorisera Arlanda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Stockholm blir nog bäst. Jag tror inte det blir så bra stämning, Ska alla gå på staden hur många medlemar är det 2000?? Folk tror hultan har många barn . Och en sak till när jag träffar hultan på träffen så kollar han vilka som är där så frågar han mig om vad jag heter. jag säger LunCh han säger nej jag är inte hungrig just nu men vad heter du? LunCh säger jag hultan säger: NEJ jag är inte hungrig just nu, Hyperbantning i en timme. då får jag åka hem igen LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Stockholm blir nog bäst. Jag tror inte det blir så bra stämning, Ska alla gå på staden hur många medlemar är det 2000?? Folk tror hultan har många barn . Och en sak till när jag träffar hultan på träffen så kollar han vilka som är där så frågar han mig om vad jag heter. jag säger LunCh han säger nej jag är inte hungrig just nu men vad heter du? LunCh säger jag hultan säger: NEJ jag är inte hungrig just nu, Hyperbantning i en timme. då får jag åka hem igen LOL Lol! Men om det skulle bli av så skulle nog inte alla 2000 medlemmar komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Stockholm.. Kommer på direkten.. Se bara till at ha mycket **.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 vi kan väl vara i stockholm och leka gta mot varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 vi kan väl vara i stockholm och leka gta mot varandra leka gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Öj.fan va fett med Paintball Krig eller Soft Air Gun (Alla Vapen Freaks)..... hehe...kan ju ha en namn lapp i skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Öj.fan va fett med Paintball Krig eller Soft Air Gun (Alla Vapen Freaks)..... hehe...kan ju ha en namn lapp i skallen w0rd! Speciellt namnlappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 leka gta? Ja vad kul alla springer och tar en bil eller gör något roligt som i GTA. Vilken stor grej det skulle bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ja vad kul alla springer och tar en bil eller gör något roligt som i GTA. Vilken stor grej det skulle bli Det skulle nog inte bli så roligt eftersom att säkert inte ens hälftan här har körkort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Men då leker vi gta och i gta behöver man inte körkort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Men då leker vi gta och i gta behöver man inte körkort.. Visserligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts