Joey Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Endast seriösa svar! Förut sa alla att dom vill att de ska bli så nära en som möjligt, och de går ju inte att fixa de så.. om de skulle bli tex. sthlm då dom som bor till tex i göteborg, får ju lixom komma om dom vill, man kan inte hålla på att anpassa för var och en Sen måste man skriva en anleding till varför man röstade som man gjorde... my Vote: Stockholm Anledning: Därför att dom flesta bor nära sthlm utom några få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jag vill ha altenativet falun också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Detta är en bra ide, och nu när vi har många medlemar blir det säkert eldel som kommer. Om det blir nåt röstar jag också på Stockholm, inte så nära men dit kommer jag, ( om jag har råd ). ( Det var en annan träfff på en community för ett tag sen som var i stockholm, 2 st kom ända från malmö ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jag kommer nog inte att komma men Stockholm skulle vara bäst för er andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 tss. egentligen. Vad ska vi göra? (Vote: Västervik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Vote: Stockholm. Tycker också det verkar bäst, för många bor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Stockholm blir nog bäst, eftersom att många från forumet bor nog där. (Även jag! ) En annan bra sak är att dom som vill komma men inte bor i Stockholm har många transport-möjligheter, t.ex. tåg. Btw, grattis Joey! Du har nu gjort 1000 inlägg! Redigerad 22 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Blä på er! GÖTEBORG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Östersund fanns inte med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Sthlm är väl det som är lättast att ta sig till för alla. Men som någon annan skrev, vad skulle man göra på en sån "träff"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Sthlm är väl det som är lättast att ta sig till för alla. Men som någon annan skrev, vad skulle man göra på en sån "träff"? Hehe...precis, jag tror faktiskt att det skulle bli ganska spänd stämning också... dem flesta har ju inte träffat varann irl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Hehe...precis, jag tror faktiskt att det skulle bli ganska spänd stämning också... dem flesta har ju inte träffat varann irl... mamma säger att man inte ska träffa folk över internet nämen asså d verkar lite onödigt..vi pratar ju på forumet hela dagarna...man har ju riktiga vänner som man träffar på riktigt...men asså vad ska hultenius eller blaque umgås med dom som e 11 år..lol..det skulle inte funka asså men men..annars e d ju en ganska bra idé Redigerad 22 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 de e nog inte en bra ide.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Bara för det kom jag också tänka på att det skulle vara lite onödigt Men alla kan ju sitta och spela gta Eller så sitter alla tysta i varsit hörn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Hehe...precis, jag tror faktiskt att det skulle bli ganska spänd stämning också... dem flesta har ju inte träffat varann irl... W0rd! Riktigt spänd stämning skulle jag tro! Dessutom skulle det inte komma så många och vad skulle vi göra? Nej det håller inte Nån gång kanske jag kommer upp på en releasefest liknande Vice Night på sergelstorg. Det skulle vara kul med mycket folk och antagligen inte så många unga eftersom det är 23:00-01:00 en vanlig vardag + att försäljarna inte säljer till mindreåriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Många av oss här på forumet bor i närheten av Stockholm så våran huvudstad vore nog det bästa alternativet. Vad skulle man göra på träffen då? Grönalund är hyfsat kul, inte alltför dyrt och passar dessutom alla åldrar. Fast jag tycker det är för tidigt att anordna en gta-sajten träff redan nu, det är nog bäst att vänta med det ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Hehe...precis, jag tror faktiskt att det skulle bli ganska spänd stämning också... dem flesta har ju inte träffat varann irl... det är därför det finns alkohol Redigerad 22 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Många av oss här på forumet bor i närheten av Stockholm så våran huvudstad vore nog det bästa alternativet. Vad skulle man göra på träffen då? Grönalund är hyfsat kul, inte alltför dyrt och passar dessutom alla åldrar. Fast jag tycker det är för tidigt att anordna en gta-sajten träff redan nu, det är nog bäst att vänta med det ett tag. jag håller med Arvid ja men jag fattar inte varför de skulle va för tidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 det är därför det finns alkohol Dom som inte dricker då Ska dom sitta i varsitt hörn (som jag sa förut). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 w()rd GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts