anders2 Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Det är något fel med scriptet när man ska kommentera nyheter. Det står bara: Microsoft VBScript compilation error '800a0411' Name redefined /nykom.asp, line 408 Dim IPet ----^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Jag håller på att kolla upp det... tänkte att det varit lite snålt med kommenterar... Tack för att du sa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Hoppas de inte e nåt alvarligt...vill gärna kommentera senaste nyheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Sådär, nu fungerar det åter igen. Det blev ett litet fel när jag la in ban-systemet på sajten men nu är det fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 När jag försöker titta på någon av filmerna händer det antingen ingenting alls eller så står det "Ett inrternt fel har uppstått"... vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 För mig fungerar filmerna Är du säker på att du har Media Player eller Real Player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 media player måste han ju ha... det går ju inte att ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Nu händer exakt INGENTING när jag trycker på länkarna... ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts