MytenAnton Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Här är en bild på en mod som ja håller på med.. en stylad sentinel me blandannat aluminiumvinge(ej ditsatt då bilden togs dock)..+en dragkrok med cykelhållare med min cykel på.. men som ni ser så är halva cykeln typ inne i bilen..men den e ju ej klar.. så de kommer att bli fint.. http://ninthgate.mine.nu/~mytenanton/sentinel.JPG sen så ska bilen o cykeln få skins.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 ja det blir nog bra sen med lite fixande och skins på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 nice !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hehe..jo..de behövs lite fixande me den.. och om man backar in i nått så blir cykeln till bucklad o om man backar in i nått en andra gång så lossnar skiten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 så den lossnar menar du alltså att hela klumpen bara faller av eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hehe..jo..de behövs lite fixande me den.. och om man backar in i nått så blir cykeln till bucklad o om man backar in i nått en andra gång så lossnar skiten!! Det är ju verkligt! Och grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hur gör man för att lägga in en bil man gjort i gta vice city man kan ju bara spara som dff inte txd fattar 0 snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hur gör man för att lägga in en bil man gjort i gta vice city man kan ju bara spara som dff inte txd fattar 0 snälla hjälp mig jag kan bara gö formen..inte txd:n.. men om man som ja ha gjort om sentinel.. då exportar ja min modell i z-modeler som sentinel.dff.. och sen så öppnar du IMGtool och letar fram sentinel.dff och deletar den och addar den som du har gjort.. sen så bara rebuildar du albumet och sen så äre ba köra..då skare funkamen den kommer att se ut som min gör..... ja hela klumpen faller av.. alltså 'bakkofångaren,dragkroken,cykelstället,cykeln'.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) Har du gjort allt som ett objekt eller? Redigerad 21 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hur gör man för att de ska se bra ut da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Har du gjort allt som ett objekt eller? cykel+cykelhållare+dragkrok+bakkofångaren är en och samma sak.. ja gjorde så för att cykeln skulle kunna bli skadad omman backar in i nått..! morgan..de vettekatten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Fortsätt så! Jag vill ha den när den är klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 cykel+cykelhållare+dragkrok+bakkofångaren är en och samma sak.. ja gjorde så för att cykeln skulle kunna bli skadad omman backar in i nått..! morgan..de vettekatten.. Ja det är ju därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Fortsätt så! Jag vill ha den när den är klar! hehe...jo..ja håller på me allmänt Många mods.. några släpper ja..några inte.. men denna kommer ja släppa me säkerhet..ba den blir klar så.. men ja ha fastnat nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Här är en bild på en mod som ja håller på med.. en stylad sentinel me blandannat aluminiumvinge(ej ditsatt då bilden togs dock)..+en dragkrok med cykelhållare med min cykel på.. men som ni ser så är halva cykeln typ inne i bilen..men den e ju ej klar.. så de kommer att bli fint.. http://ninthgate.mine.nu/~mytenanton/sentinel.JPG sen så ska bilen o cykeln få skins.. snygg cykel modell! kan du inte göra en sån modell som ersätter sanches:en,SNÄLLA har aldrig lyckats så bra själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men hur gör man skinnsen då finns det några mått man ska hålla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 snygg cykel modell! kan du inte lägga ut bara cykeln och ett skin till den? snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 de finns en cykel på gta3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) men den är inte lika snygg men Myten Antons är mycket grymmare! Redigerad 3 september, 2003 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts