comfy Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 e det nån som vet var man kan ladda ner aimbot till counterstrike eller andra fusk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 visste inte att du höll på med sånt :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 ... och vad ska du med sånt till? Förstöra för andra? "skulle bara testa" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Var det så smart? // Hultenius ------- säg inte till nån att jag har gett den åt dig *viskar* ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag har aldrig använt fusk förr vill bara prova Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Hultenius, han kanske inte ska lira online. Jag körde med OGC mot Botar, det var skit kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Nej men man vet ju aldrig. Brukar alltid heta att man ska "testa" men så råkar man gå online och råkar tycka att det är jättekul att vara längst upp på listorna. Detta är något som CS-communityn har brottats emot i åratal och vi borde inte förstöra deras arbete genom att ha länkar till OCG (eller vad det nu heter) osv. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts